19 juni 2017

arboretum

je zou zeggen dat het veelste warm was om ook maar iets te ondernemen maar het was genieten.


hoewel er eigenlijk weinig mooi in bloei stond was er genoeg om je te verbazen. 


vooral als je er mocht zijn op uitnodiging geeft het een extra stimulans. 


en het was heerlijk toeven ja hier waag ik mij niet meer aan maar het aanblik alleen al is genieten. 


en soms moet je de kleuren even in de foto dwingen. 


t,is dat ik er niet op gekleed was maar hier zou je toch zo een bad gaan nemen. 


dit zou wat meer bij mij passen. en dan wel een stuurman bij geleverd krijgen.


er is zoveel te zien. 


mijn broer kon het weer niet laten. 

en toen werden wij heel vriendelijk verzocht om onze tocht wat te versnellen want de
vrijwilligers wilden nu toch echt wel naar huis( stom gewoon de tijd vergeten excuus daarvoor.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten