10 augustus 2013

vervolgserie jomajole 2


nou denk je natuurlijk volgens mij is hij verdwaald nee dit loopt allemaal in de kwekerij rond  


wat motten jullie hier ik zal mijn bazin eens waarschuwen dat jullie hier zomaar lopen te fotograferen.


onder etenstijd moet er niet gezeurd worden. 


jullie geloven toch niet dat ik op gaat staan he ,daar heb ik even geen tijd voor, 


zeg heb je het al gehoord  ?.vanmiddag komen ze hier een bruidsreportage maken  dan zullen wij ook maar een schoonheidsbehandeling gaan nemen,vind je ook niet?


wat een gedoe nou ze komen maar ,maar ik ga gewoon mijn eigen gang hoor. 


en ik ? ik ga vast een heel mooi plekje zoeken. 


niet dringen er is vanmiddag genoeg te eten zo,n bruidspaar krijgt toch geen hap door d,r keel. 


hebben we eerst nog werkoverleg.? 


tja wat maken ze zich druk zonder mij kunnen ze toch niet beginnen. 


ze zullen mij toch niet gaan plukken? 


gelukkig hangen wij als vijgen niet in de weg. 


ze zullen toch niet gaan zingen van :
Jantje zag eens pruimen hangen ,ja als eieren zo groot. 

het scheen dat jantje ze wou plukken
schoon zijn vader het verbood.......


44 opmerkingen:

  1. Leuk Bas al die jonge dieren ook hier heb ik van genoten !!!!!
    grt,
    Annie
    http://anniezon.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!
    Wat heb je dit meer mooi in beeld gebracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bas.

    Heerlijke serie, wat een leuk jong spul liep daar rond.
    Je kunt daar goed vertoeven en veel foto's maken.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Just beautiful Nic. They made me smile.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie serie Bas. Die kuikens en kittens zo allemaal los, een klein paradijsje! Lijkt me een heel aparte trouwreportage worden op de kwekerij.
    Was jij toevallig ook de fotograaf??
    Heb een fijn weekend. Gr Jan W
    NB. Ik maak geen wijn Bas, ze hangen er voor t mooi, ik vind het bijzonder om dit te zien groeien en probeer een optimaal resultaat te halen.. De Merels, Spreeuwen en duiven zijn er blij mee. En wij mogen er soms ook wat van snoepen....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk verhaal heb je er van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vackra bilder på frukt och fåglar! Söt är katten med!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bela série de fotografias.
    Fotos bonitas,bem iluminadas e cheias de detalhes... parabéns!!!!


    ✿·.¸.•
    ♪✿°•.¸ Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil.♪✿°

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk dat die kuikens 'gewoon' lekker rond kunnen scharrelen. Vooral die met de 'sokken' zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. just adorable baby chicks and growing ones! and the little kittens, too!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn speciale grijze kippetjes.

    Greetings,
    Filip

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk al dat jonge grut, Bas!!
    Het is weer genieten bij je... ;)))))
    Fijn weekend en lieve groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ....en? Het bruidspaar nog gezien? Leuk al die jonge dieren. Vooral het kleine katje. Gezellig blog weer, Bas. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Pluimvee ben ik niet zo gek van (teveel moeten pluimen in mijn jeugd). Geef maar de poesjes, de vijgen en de pruimen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk vastgelegd Bas.

    Groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooie serie met een geinige tekst Bas ,De intro foto van de druiven is ook prachtig..groetjes en een fijn weekend..wim

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die vijgen zijn al een stuk verder dan onze vijgen. Dat zijn nog vijgjes van niks. Maar we houden de moed er in.
    Het is een vrolijk stelletje dat daar rondwandelt .

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig om te zien Bas, mooie foto's.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gezellig verhaal en heel grappige kippetjes!Leuk gefotografeerd.
    En natuurlijk weer lekker fruit erbij!
    groet,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hihi bas, die kiekens en katjes hebben het daar wel naar de zin :-)

    * pruimpje neem*

    zo, nu zie jij nog maar een pruim hangen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Bas,
    Prachtige serie heb je gemaakt.
    Dit is genieten, ook je tekst er bij is leuk.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige foto's van t jonge grut Bas. Die katjes zijn schattig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. grappige kippen, maar ik smelt helemaal als ik die jonge katjes zie, wat een schatjes, daar had je van mij best wel meer foto's van mogen laten zien.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha dat is weer een prachtig blog, wat leuk dat al die beestjes ook te vinden zijn op de kwekerij.
    En jij hebt er weer een fraai blogje van gemaakt.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie gevarieerde serie weer, het is zo klaar als een klontje dat jij je daar prima hebt vermaakt. En als ik het zo inschat, dan zul je er vast nog wel eens terugkomen ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wonderful photos of the birds and fruits. Great !

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Bas
    mooie serie en leuk die klijne katten.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je maakt er een grappige serie van Bas!
    Knappe reeks!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hola!!!...muchas gracias por visitar mi blog, es un gran honor para mí, y por darme la oportunidad de conocer tu trabajo...alegres, naturales y refrescantes fotografías, felicidades!!!

    Saludos!!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ben jij ook de huwelijksfotograaf, bas?

    wat zeg je?
    nee???

    tssss .. ze weten niet wat ze missen! :-))

    schattig verhaal met beeldige foto's! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Goedemorgen Stief

    Prachtige foto's en gezellig verwoord
    Dieren zijn prachtig om te fotograveren

    Fijne week

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Goedemorgen Bas

    Prachtige foto's en gezellig verwoord
    Dieren zijn prachtig om te fotograveren

    Fijne week

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hahaha! Mooi verhaal! :-)

    Groeten uit Sneek,
    Gert Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuke gevarieerde serie weer van deze mooie plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Je weet de bijzondere kippen wel te vinden.Een opmerkelijk bericht :)
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heerlijk om zoveel verschillende dieren bij elkaar te zien Bas. Die kipjes op foto 2 en 5 vind ik echt hele leuke kipjes met die veren rond hun poten. Staat zo sierlijk :-)
    Je bijschriften doen het ook wel weer geweldig hahaha.....

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen