28 augustus 2013

dag van de romantische muziek.


ieder jaar onder de euromast beleven we de dag van de romantische muziek.


een terug kerend spektakel van kleedjes,picknicken en mooi kleding uit vervlogen tijden. 


met alles er op en der aan,of juist niet. 


zeg nou zelf dit zie je toch niet iedere dag meer. 


de ene heeft natuurlijk meer plezier dan de andere. 


en ja soms is het de ideale plek om even rustig samen te zijn. 


of je wacht af op de dingen die gebeuren gaan,of dat hoop je dat dat gebeurd.


en wat is romantiek zonder een bloemetje,een bloemetje? als je vlinders hebt dan heb je toch zeker
 wel zo.n bak nodig? 


of samen even heerlijk bijkletsen. 


jandoosie heb ik mijn aansteker vergeten. 


maar Mamma is dit nou alles is dit nou Romantiek.??


kijk zo gaat dat nou hollandsche aardbeien schoon gemaakt en gewassen en dan zou je zeggen
 nou nee als er nou slagroom opzat,nou deze jonge dame heeft aan alles gedacht ze is
 gewapend met twee spuitbussen. 


kijk zo doe je dat je maakt thuis alles klaar doe alles in een mand en walla kip in t,bakkie.

hier zijn de flamingo-danseressen aan het warm draaien.


zeg nou zelf en dit midden in de stad,heerlijk toch?


en van lieverlee liep het hele park vol.


is het een gezellige boel of niet. 


samen leuke dingen doen. krantje kijken enzo


ja Papa daar heb ik niks aan. 


zo zie ik je veel beter. 


ja en dan moet het kapsel ook aangepast aan de stijl zijn. 


volgens mij hadden ze de grootste lol ik weet wel waarom maar dat zet ik er maar niet in.


zo hoor je het allemaal veel beter. 


er zijn er nog veel meer,maar ik zal jullie niet langer vervelen het was heel mooi om er met de
 camera doorheen te lopen maar er was zoveel te zien .

40 opmerkingen:

  1. Super hoor, dit is toch veel leuker lezen dan een berichtje in de Havenloods met één enkele foto!
    Top, prachtig gedaan. Waren jullie ook op de romantische tour qua kleding??
    Gr Jan W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bas

    Wat een geweldige vrolijke gebeurtenis heb je weer op de plaat gezet.
    Genieten dus voor jou en zeker ook voor ons.
    Heerlijk!

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Bas en Cobie

    Wat leuk zeg...... dit hebben jullie zo prachtig in beeld gebracht en ik vind de kleding c.q hoeden van de bezoekers geweldig leuk om te zien.
    Jullie hebben mij enthousiast gemaakt en ik ga er de volgende editie ook zeker naartoe.

    Complimenten voor deze erg leuke serie foto's......Chapeau !

    Groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  4. An excellent and well photographed report.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohw wat leuk dit!!! Dit zie je inderdaad eigenlijk bijna nooit meer. Een leuk thema en dan samen met elkaar een prachtige dag ervan maken. Zit er heel gezellig uit en dat is het dus ook :-)
    Hele mooie en vrolijke serie Bas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele happening!
    Heb je zelf nog wel genoten van de romantische muziek, of alleen maar gefotografeerd. Je foto's laten een heel vrolijk en ontspannen beeld zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, seems it was a really lovely picnic. Simply beautiful park and the green of grass is simly unbelievable.
    Thanks for sharing and have a great day.
    Groetjes, Miklos

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig dag hebben jullie zo beleefd.
    Echt hele leuke foto's heb je kunnen maken, ik vind ze allemaal prachtig.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk foto verslag. Een mooi spektakel!
    groet,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat heb je sfeervol in beeld gebracht...

    en met een leuke tekst !

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Bas
    gezellige boel en erg leuk daar je hebt er mooie foto's van gemaakt.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, daar zou ik me ook wel vermaken, Bas. Wat een gezellige boel en sommige kleding is echt prachtig. Leuk initiatief en je hebt er ook fantastisch verslag van gedaan. Mooie serie. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, welch wunderschöne Fotoserie. Du hast die Menschen mit ihrer schönen und bunten Kleidung fantastisch eingefangen. Es muß ein sehr schöner Tag gewesen sein. Auch das Wetter hat sich von seiner guten Seite gezeigt.
    Liebe Grüße, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er heel gezellig en roosmantisch uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie kleurrijke gelegenheid Nic, hebben we niet te zien krijgen wat je draagt​​. {:))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je neemt ons een eeuw terug in de tijd, bas? :-))

    wat een belevenis en wat zijn ze allemaal mooi uitgedost!!

    ik geloof graag dat je camera en jij overuren gemaakt hebben!
    schitterende portretten heb je gemaakt! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. fantastic and very interesed people!!!!!

    Great inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ben jij toch altijd op de plekken waar zoiets moois te beleven is echt grandioos !!!!
    en heel mooi in beeld gebracht Bas top !!
    grt,
    Annie ,
    http://anniezon.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. zoiets vind ik nooit vervelend, ik geniet van zo'n taferelen, kledij uit de tijd van toen, k wou dat ik er bij was geweest
    heel gezellige sfeerfoto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bas ik kan me voorstellen dat je hier nog veel meer foto's hebt geschoten.
    Dit moet wel een heerlijke dag zijn geweest.

    Groetjes,
    Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. takk for visning , en kjempe bra serie !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je neemt ons weer mee naar een byzondere mooie dag Bas,een mooie gezellige serie..groetjes wim

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Very beautiful portraits ;-)
    Céline & Philippe

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel erg leuk dit... de laatste foto vind ik schitterend...en je verhaal erbij, heel leuk... ja het lijkt me ook een heel leuk gebeuren...en zeker om met de camera vast te leggen...mooi!-Agnès

    BeantwoordenVerwijderen
  25. dat zag er daar heel gezellig uit. Mooie reeks weer. Je ziet de mensen genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Very nice and interesting post.
    And a nice atmosphere to your blog.
    Have a nice day! Greetings!

    Patricia & Daniel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. That looks like fun! I love the clothes they wore back then.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ha we kunnen jullie ook overal aantreffen met de camera.
    Wat weer een heerlijk kijkblog met leuke tekst.
    Ik kan me voorstellen dat jullie hier van hebben genoten en leuk dat je deze dag zo hebt vastgelegd.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super and very interesed people!

    Greetings, Monika & Bente

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super and very interesed people!

    Greetings, Monika & Bente

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Thank you for visiting my blog and nice comment.
    Here I see is very, very interesting. Amazing photos of power of colors, style, interesting people.

    Hmmm would be nice to be able itself to be there and have a nice picnic.

    Best regards from Sweden

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dat is een mooi stelletje bij elkaar zeg. Gezellige boel ;-)

    Groeten uit Sneek,
    dzjiedzjee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een geweldige serie, Bas!
    Ik heb mijn ogen uitgekeken... heel mooi en heel leuk.
    Fijn weekend en lieve groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke serie, maar waar zijn de muzikanten? Ik denk dat er wel live muziek was? Of waren die niet zo mooi in stijl?
    En natuurlijk ben ik erg benieuwd naar de outfit van de fotograaf ;)
    Mooi verslag van dit kleurrijke evenement
    Gr Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Fantastic photos of these special day with the musicians and visitors. Wonderful impressions of this event. Amazing !

    BeantwoordenVerwijderen