21 maart 2013

wat kan een ooievaar het druk hebben.


nee het is niet voor de open haard ,wel zo iets . 


ja ik moet nog heel wat verzamelen,maar het begin is er. 


ja zullen we maar weer ,want zo komen we er niet. 


even kijken waar is wat te halen. 


ja hier kunnen we wel wat rapen. 


er is nog een nest aan de andere kant. 


je zal er toch afglijden. 


even haar veren gladstrijken,je weet nooit hoe ze dit waardeert. 


zo te zien vind ze het wel heel erg lekker. 


en stopt hij nou?dat kan de bedoeling toch niet zijn. 


zeg heb jij gezien hoe hoog we nu zitten?? 


ja nou kan je wel doen of je gek bent maar mij eerst lekker maken en nou stoppen
dat kan natuurlijk niet. 


dan ga ik mij helemaal in de strijd werpen,eens kijken of je daar tegen kunt.


ja je moet toch wel stiekem kijken. 

en nou net doen of je niets ziet,laf hoor.


ik heb het wel tegen jou,doe nou niet zo flauw. 


nou vooruit nog een keer dan 


dit moet hem toch wel wezen,als je nou nog niet reageert.

t,is niet te geloven wat mot je nou met z,on gozer.


drie keer is scheepsrecht. 


nou zal hij toch wel ondertussen uit zijn dak gaan. 

nog even wat klepperen erbij.


misschien is hij een beetje doof 


nou het spijt me ik heb mijn best gedaan,maar het zit er vandaag echt niet in.(het zal wel
aan het weer leggen) 

44 opmerkingen:

  1. so very cool! i like that nesting platform they've got!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhhhhhhhhh bas, je was er bij:-)
    het is hélemaal goedgekomen ik zie het :-)

    wat gaaf dat je het proces vast hebt kunnen leggen zeg .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grandes capturas, realmente excelentes! Una entrada muy interesante, me encanta toda la serie.
    Un abrazo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Bas! Leuke serie en ik heb wel een beetje medelijden met de dame ;-).
    Je nieuwe kopfoto is prachtig!!!

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. S U P E R!!!!!!
    Dat was je kopfoto al, schreef ik, maar dit...grandioos.
    Waar was dit Bas, Kralingse Plas??
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  6. DE ene is nog mooier dan de ander wat mooi dat je het zo weet te brengen met zo,n tekst ebij het wordt er alleen maar mooier op, foto zes heeft mijn voorkeur...groetjes wim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een komische serie, Bas. En dan je tekst erbij. Moest ik toch wel om lachen, hoor. Maar zeg nou zelf, het is er toch veel te koud voor. Mooi blog weer. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze nemen er de tijd voor deze ooievaars. Het nest kan nog wel wat aanvulling kunnen gebruiken.
    Wat een geweldig gezicht is dit hé. Ik kan er zo van genieten en ondertussen maar je foto vinger laten klikken. Heerlijke serie Bas.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Bas
    wat een mooie serie is dit.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Z wielką przyjemnością ogladałam parę bocianów. Bardzo ładne zdjecia. Pozdrawiam.
    Met veel plezier zag ik een paar ooievaars. Zeer mooie foto's. Yours.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een bijzonder fraaie serie Bas.....jij hebt super mooie platen gemaakt....chapeau voor dede opnames.

    Groet, Joop

    Waar heb je deze zo mooi kunnen vastleggen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. t is beetje te koud denk ik haha

    leuk om de ooievaars gade te slaan, prachtige dieren zijn het

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wonderful series of shots, how do they get their heads back so far? Love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een geweldige kit ooievaar. En de tekst was grappig.
    Ik heb nog nooit ooievaars, dus het was leuk om te kijken naar foto's.
    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie actieserie van de ooievaars.
    Het wordt tijd om volgende week eens te kijken of er hier bij het ooievaarsdorp al actie te zien is.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Bas, ik heb je antwoord gelezen, het was inderdaad in het Kral.bos. Heb de reactie per ongeluk gewist, sorry!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah! You got beautiful moments between the two of them!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vilka fantastiska bilder av ett ståtligt fågelpar!
    Ha en fin dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige serie van de ooievaars Bas.
    Heel goed gefotografeerd.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow! Echt mooie foto's van de ooievaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bonita serie de la Ciconia ciconia.Saludos

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ze zijn zo ijverig hun nestje aan het bouwen .... wat denk je zou dat nu eindelijk willen zeggen dat de lente niet lang meer op zich laat wachten ....

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige serie Bas, dat had ik ook wel even willen fotograferen ;-))
    gR. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Bas,
    Je hebt het getroffen dat je dit hebt kunnen zien én hebt kunnen fotograferen.
    Een mooi verslag van een bijzonder moment.
    Prettig weekend, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi bas,

    dit is werkelijk een prachtige serie. Wat een geweldig blog van deze verliefde ooievaars. Ik heb er ook echt met volle teugen van genoten.

    Jammer dat de diashow het niet meer doet, dus moet je alle foto's stuk voor stuk aanklikken. Maar dat geeft niet. Dit vind ik echt super. Dank je wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtige ooievaar serie
    wat leuk als je dat zo kunt bekijken en fotograferen
    hier komen ze helemaal niet voor, te koud aan zee denk ik

    Fijn weekend, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik zag ooit eens dat ze bij andere ooievaars het nestmateriaal gingen stelen. Wat een loeders! Mooie serie Bas.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige serie Bas!
    Je hebt het heel mooi vastgelegd...
    Fijn weekend en lieve groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hà hà, wat een mooi verslag van de Ooievaars.
    Schitterende foto`s Bas.

    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Show pictures! You and your camera are fantastic. hug

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een geweldige serie ... Je betrapt dit echtpaar is in volle liefdevolle dans. Ze zijn zeer loyaal :))
    Heb een goed weekend.
    Een knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie serie van de ooievaars, ze zullen het wel koud hebben nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Schitterende foto's Bas! Hier in de omgeving geen ooievaars te bekennen dus ik zal het van jouw foto's moeten hebben! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Beautiful work...I love your serie captures...Have a nice day/

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Coby en Bas
    Schitterende serie van de ooievaars.
    De lente is dus toch in aantocht.
    Groeten Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Nic these are fantastic, the images and your words made me smile all the way through :) Lovely post.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een schitterende serie, mijn compliment voor jullie.

    groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  38. al die moeite voor niks???

    tsss .. mannen, eh? :-)))

    schitterend dat jij er met je neusje bovenop zat, bas, zodat wij niks hoeven te missen van dit hele (liefdes)spektakel! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Marvelous photos of this couple. Amazing !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. You have some amazing shots here Nic, well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtige serie van de ooievaars, dat heb je heel mooi vastgelegd....Agnès

    BeantwoordenVerwijderen
  42. bedankt voor je bezoekje aan mijn blog (via Ghita). mooi verslag van de ooievaars. prachtig om hun bezigheden te volgen en te fotograferen he?
    groetjes en een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen