06 maart 2013

er waren eens....


er waren eens twee futen,nou zeggen jullie misschien er zijn er duizenden
maar zo gaat het verhaaltje nou eenmaal. 


die vonden elkaar best aardig ,maar hoe zeg je dat nou ,verdorie nou ben ik het even kwijt. 


even verzinnen hoe was dat nou,hoe pak ik dat nou aan .zal ik het even aan klaziena
gaan vragen,maar dat staat misschien raar. 


je bent toch niet beledigd ik bedoel het hardstikke goed. 


zullen we het bijleggen misschien liep ik wel te hard van stapel het word nou toch niks meer
 ik ben nou niet meer in de sfeer.. 

27 opmerkingen:

  1. Is de futendans al bezig? Wat zijn dat toch prachtige dieren. Kan mij niet herinneren dat ik ze ooit al echt gezien heb. Ik volg dat hier op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Krijgt dit verhaaltje nog een staartje?
    Dat zou helemaal te gek zijn .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Cobie en Bas
    Mooie serie van de futen. Ik heb ze ook al zien baltsen, maar ze waren te ver weg.
    Groeten Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's van een futen-paar op vrijersvoeten.
    Het staartje ontbreekt dus-toen kwam er een olifant met een heel lange snuit en die blies het verhaaltje uit.

    Groeten van eilandstaete.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het spectaculairste van de futendans heb je nog niet laten zien. Ik ben benieuwd of je dat ook hebt kunnen fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Bas,

    Jij hebt al baltsende futen gezien. Ik heb tot nu toe wel stelletjes gezien, maar die beperkten zich vooral tot samen duiken en zwemmen. De juiste stemming was er bij "jouw" futen al wel.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig licht!
    Wow.. Daar komen die futen echt heel goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier sta je dan zeker heel stil van te genieten.
    Prachtig om te zien en mooi vastgelegd in mooi romantisch licht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig!
    Door je foto's zie je pas hoe mooi ze zijn. Wat een schitterend licht.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een gaaf gezicht bas zo'n futenbalts,
    jij hebt vast staan te genieten aan de kant:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zouden ze 't zo snel opgeven, denk je?

    aan hun verliefde blikken te zien ..

    gaan er nog veel kleine fuutjes geboren worden? ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. their dance is so amazing! how cool to witness it!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gave foto's met mooi licht....... erg goed gefotogrefeerd.

    groet, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto's Bas, en heel mooi licht.
    Ook leuk het verhaaltje er bij.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen

  15. Mooie serie over Futen, ze blijven het hele jaar door speciaal.
    Sex in the city, ik zie dit liever dan de tv-serie Bas.
    Ik volg het nu ook bijna dagelijks weer als ik de hond uitlaat.
    Bij ons zijn er 2 stellen in de buurt, al jaren. En dan 'straks'de kuikens....
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wonderful shots of the weed dance.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie serie!
    Deze futen zijn er vroeg bij, als het een beetje tegenzit, moeten ze het feestje volgende week afronden met een ijsdans ...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie serie van de Futen Bas, ze hebben de lente al in de bol ;-))
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooi koppel
    ik zag ze nog nooit die futen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Interesting looking birds I must say. You are surrounded by beauty Nic.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Very nice photos of the Grebe.
    Difficult to find them around where I live.
    Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heerlijk koppel Bas, ik zal er vanavond ook een stel plaatsen. Je ziet ze nu echt vooral bezig hé.
    Ik vind het werkelijk heel lief zoals ze dat naar elkaar laten blijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi Futen verhaal in woord en beeld !

    groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I love their crested feathers in their head!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a fantastic series of photos..! Very beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen