28 februari 2013

verveelt het nog niet?


hier kan je toch heerlijk bij wegdromen. 


ze nemen het ervan,er is genoeg te eten voor iedereen. 


zomaar een heerlijk plekje langs het vuurtorenpad. 

zelfs als vogel waan je je in het paradijs. 

geen natuurschoon maar een mooi staaltje vakwerk. 


alsof hier de ganzen zijn gezaaid. 


nog een stukje van de brouwersdam. 


je zou zeggen ze eten het kaal,maar ze lopen tog etende
 betrekkelijk snel,dus ze eten niet alles zomaar. 


bomen genoeg ,maar wat doe je dan ,gewoon gezellig auto,s kijken. 


en komt er dan z,on ouwe aan,nou dan draai je gewoon je rug naar hem toe. 

30 opmerkingen:

  1. Wonderful photos of the grey days without snow. Beautiful birds and landscapes. Best regards, Synnöve

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie, als ik zo dat landschap bij die koeien zie en dat stukje bij het vuurtorenpad, dan is dat een hele toer om met een rolstoel te doen.
    Of zijn de foto's uit de auto genomen??
    Er lijkt toch ook wel sprake van ganzenoverlast te zijn, wat een massa!!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Foto's uit het duingebied en bij het water vervelen mij nooit. Mag je nog een hele tijd mee doorgaan. :-)
    Prachtig zoals je de buizerd op zijn 'uitkijktoren' hebt kunnen fotograferen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige serie Bas, de wolkenlucht is mooi, maar ook de koeien staan er prachtig op.
    De buizerd op de lantaarnpaal doet het ook goed.
    Kortom een mooi blog.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bas bedankt voor je berichtje op mijn blog.

    Ik heb hier lekker zitten genieten.
    Duin strand vogels alles is aanwezig om er een mooie dag van te maken en de foto's laten dat ook zien.
    Die Torenvalk blijft lekker rustig zitten bij mij vliegen ze vaak direct weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hermosas todas las imágenes, el cielo de la primera me encanta! Abrazos.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nee bas.
    als ik jou zie en hoor genieten,
    dan kan ik niet anders dan meedoen:-)

    ik haal wel een frietje voor onderweg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Absoluut niet! Als ik al deze mooie dieren mag bewonderen, verveelt mij dat nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie serie, Bas. 't Is daar wel genieten volgens mij. Vooral je laatste ganzenfoto van de Rotganzen vind ik heel goed geslaagd. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee Bas het verveeld nooit. Massaal trekken we de natuurgebieden in ...wij webloggende en fotograferende liefhebbers. Dat doen we omdat het nooit verveeld.
    Je hebt weer een prachtige serie geschoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastica natura... molto belle le tue foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Bas,

    Nee het verveelt nog niet! Je series van Zeeland zijn zo divers en dat geeft heel mooi aan dat je goed om je heen hebt gekeken naar alle verschillende dingen, van natuur tot vakwerk, van monument tot doorkijkje. De fazant is natuurlijk wel een heel mooi stukje vakwerk ;-), practig toch die kleuren. Het zeewier, goed opgemerkt. Iets gewoons kan soms zo bijzonder zijn.
    En dan nog te bedenken dat je ook nog steeds een rolstoel aan het duwen was..... ;-)!
    Hoop dat Cobie goed herstelt en dat ze mee genoten heeft van al het fraais.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. P.S. voor degenen die denken dat er een Buizerd op een lantaarnpaal zit: het is een Torenvalk!

    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Cobie en Bas
    Deze beelden vervelen nooit en laten een mooi stukje Nederland zien.
    Groeten Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig he die ganzen! Ik ben dol op ganzen kijken! Schitterende foto's Bas!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige natuurfoto's...

    en wat een pak ganzen..

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie serie Bas, vervelen doet het zeker niet. Fijn weekend, gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zeeland heeft duidelijk genoeg te bieden voor jullie. Een mooie variatie vergeleken met de omgeving waar jullie wonen.
    Prettig weekend, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nu Bas het is nog steeds heerlijk om er naar te kijken dus ga maar lekker door !!!
    Op de lantaarnpaal zit een torenvalkje en die houd jou goed in de gaten hahaha
    groeten , Annie
    http://anniezon.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Que pasada con tantos gansos,enhorabuena y un saludo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hahahahahaha..... alleen die heerlijke teksten al bij je foto's Bas hahahahaa.... maar nee, het verveelt niet.

    Die eerste foto van de lucht vind ik trouwens prachtig vastgelegd zeg! Maar ook je vogels en doorkijkje. Heerlijk gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nic your beautiful photos put spring in the air for me; I love not seeing snow and cold.

    The geese are a good indication that it is Spring where you are, please send some our way!

    Wishing you a wonderful weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een mooi vervolg Bas een mooi fotoverslag en met jouw commentaar er bij ook nog eens leuk om te lezen.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Yes, the snow is gone and we are preparing for spring. xoxo Synnöve

    BeantwoordenVerwijderen