20 februari 2013

geen dierder plek.......


heerlijk als je in de bermen overal al de klokjes ziet staan,daar word je gewoon vrolijk van. 


je zou toch jaloers worden op z,on bos haar. 


ik geef toe het is iets verder en iets langer geworden maar dit
verwacht je toch niet op de muur van een restaurantje. 


en hun ,het maakt hen niets uit waar ze lopen als er maar eten is,
ze stoppen geeneens voor een goed gesprek. 


en het jonge spul al helemaal niet,nou ja die moeten er natuurlijk
 nog van groeien. 


hij laat mij nog een keer zijn haardos zien,dat doet hij volgens mij
gewoon om mij te treiteren. 


ja een rolstoel duwen dat valt goed tegen als het bergie op en bergie af is
,dus niet ver gereden,maar o wat is het overal mooi. 

de kunst ligt op straat.

is dit door de bomen het water niet meer zien?? 

24 opmerkingen:

  1. pretty area. i like the cattle, but the furry mini horse is too cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie serie foto''s zijn dit mooi gedaan.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie waren op een mooi plekje. En zeker weten, de sneeuwklokjes laten het zien, de lente komt eraan.
    Toen ik de tekst van het Zeeuwse volkslied zag, moest ik meteen aan mijn opa denken. Hij zong het vaak voor ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. om ter liefst, de sneeuwklokjes en het paardje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, those small horses, aren't they marvelous.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goudbruine dieren, geweldig die pels.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is daar goed toeven bas,
    iedereen heeft het naar zn zin en die bos haar.....

    die ken ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een rolstoel voortduwen is heel vermoeiend. Ik leef met je mee hoor.
    Jullie waren kennelijk heel gezellig op stap.
    Leuke foto,s!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie serie,sneeuwklokjes heb ik nog niet zover in bloei zien staan
    en waar je nu liep te duwen achter de rolstoel...geen flauw idee!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig al die klokjes. De krokussen schieten ook tevoorschijn.
    Je had zo wel je portie beweging gehad achter de rolstoel. Maar plezier voor twee zeker ook nog eens met het samen zingen ;-)
    Fijn dat jullie genoten en dat is te zien aan je foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful series of photographs so beautifully captured! I so delighted in seeing the tiny horse with the mop of a mane.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hè de sneeuwklokjes, krijg je toch een lentegevoel bij.
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt je beweging en de nodige frisse lucht in elk geval weer opgedaan. En je hebt er nog weer een mooie fotoserie aan overgehouden ook. Wat wil een mens nog meer!?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je neemt niet alleen je vrouwtje mee in een rolstoel,
    maar een hele resem webbies lopen in je kielzog mee, bas! :-))

    heerlijk hoe de lente langzaam maar zeker de wereld verovert, eh! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bas ik heb de klokjes in de tuin en daar geniet ik ook zo van , en de dieren zijn top , dat volkslied zou ik wel over willen schrijven zo leukkkkkkkkk!!
    Wat hebben jullie genoten , maar wel zwaar voor je !!
    groeten , Annie
    http://anniezon.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jullie zijn er in ieder geval weer een keer samen op uit geweest. Ontspannend voor Cobie, inspannend voor jou Bas. Wel goed voor je conditie:)
    En ben je nu echt jaloers op die bos haar? Het paste in de jaren 60, maar nu zou je je er wel wat ongemakkelijk bij voelen vrees ik :).
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige serie heb je kunnen maken Bas.
    De sneeuwklokjes zijn altijd zo leuk.
    Ook de pony;s met het bos haar vind ik prachtig.
    Groeten Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van dat rolstoel duwen kan ik meepraten. Dat valt inderdaad niet mee, Bas. Knap dat je ook nog foto's hebt gemaakt. Mooie serie, waarvan ik van de eerste meteen een lentegevoel krijg. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig om te zien Bas, dat was weer genieten. Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De sneeuwklokjes kondigen de lente aan, ben er aan toe..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Cobie en Bas
    Mooie serie, vooral de paarden met dat ruige haar en de sneeuwklokje mogen er ook zij.
    Groeten Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Sneeuwklokjes.... ja... ze zijn er weer volop....

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De sneeuwklokjes, lentebodes? Voorlopig is het nog winter. Ik heb ook al veel sneeuwklokjes gezien maar had nog geen gelegenheid ze op de foto te zetten, dus ik geniet even van jouw foto.
    De paardjes zijn ook leuk.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat zijn die shetlanders toch leuk. Wat voor soort runderen zijn dat?

    BeantwoordenVerwijderen