09 januari 2013

herten in de A.W.D


ik ben klein en achter deze takken zien jullie mij toch niet. 


o zien mensen er zo uit,nou als dat alles is. 

een grassprietje bied toch ook wel voldoende bescherming,
trouwens we hebben gewoon trek.


jullie lopen toch wel door want ik heb eigenlijk geen zin om op te staan. 

moet ik er nou vandoor gaan of niet.

dit viertal liep aan de overkant en wat ik hoopte gebeurde
 zowaar de oversteek ik zou het meemaken.

de oversteek word door de eerste voor gedaan.


en daar gaat zij. 

het ziet er wel nat uit. doet hij het wel,of doet hij het niet.


als vriendinnen laat je elkaar toch niet in de steek. 


hupsakee weer gelukt. 


jahoor het loopt tot nog toe als een trein. 


maar ja je gelooft het niet,de laatste durfde niet ,ze hoorde
 haar moeder nog zeggen,vooral niet over slootjes springen. 


jammer dat wij op deze momenten geen zon hadden maar
 het plezier van de ontmoetingen was er niet minder om. 

de afstand mag dan vrij groot zijn maar dit zijn toch heerlijke tafereeltjes.


onder deze tak ben je natuurlijk helemaal uit het zicht. 


er is weinig ruimte voor een nieuw gaatje. 


en nou kunnen jullie allemaal...... 

30 opmerkingen:

  1. whaaa m'n rug op.

    ik snap het :-)
    hélemaal,
    wel bas,
    voor jou doe ik dat graag, als je morgen weer een leuk logje hebt:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whaaa m'n rug op.

    ik snap het :-)
    hélemaal,
    wel bas,
    voor jou doe ik dat graag, als je morgen weer een leuk logje hebt:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. met jou meewandelen doorheen je fotoreportages is steeds weer een beetje genieten van avontuur. Genieten van natuurschoon, genieten van je begeleidende tekstjes die soms heel grappig zijn :-) Die laatste foto is er boenk op... !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. they're so sweet and little looking. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chciałabym kiedyś coś podobne przeżyć. To musiało być cudowne. Pozdrawiam.
    Ik zou graag een dag iets soortgelijke ervaringen. Het moet zijn geweldig. Yours.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bijzonder leuke foto's heb je weer kunnen maken, helaas zit er wat weing kleur in, maar daar kun jij niets aan doen.

    Groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  7. śliczne sarenki.., szukają pożywienia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke hertenserie,foto 2 en 5 vind ik erg mooi, en de slootjespringserie is natuurlijk top, altijd supergaaf om mee te maken.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Magnifique série. La proxi amène vraiment un effet inimiste aux photos.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat was vast weer genieten, mooie serie Bas. Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ondanks dat de zon niet scheen heb je het groepje fantastisch kunnen fotograferen! Dit is genieten. Het maakt de wandeling door de AWD zeer speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zullen jullie hebben genoten van al die prachtige herten. Erg mooi gedaan en ook die springende herten zijn zo leuk om te zien.

    groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vooral de foto's van de oversteek vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De damherten die je hier laat zien, zien er gezond uit, volgens mij. Niets te zien van de problemen waar de laatste tijd veel over gezegd en geschreven wordt. Foto's 2 en 5 vind ik het mooist. En herten die over het water springen is altijd leuk om te zien.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie serie, Bas. Het is net een stripverhaal. Je commentaar vind ik om te smullen. Ja, dat grijze weer....dat verknoeit het fotograferen voor ons allemaal een beetje. Maar er komt verbetering aan, begreep ik. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig wat een mooie serie, ik vind foto 2, 4 en 5 echt heel mooi.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat laatste hertje had zijn polsstok zeker thuis laten liggen, anders had hij hkunnen fierljeppen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat zijn leuke momenten om vast te leggen. Het is al weer zo lang geleden dat we in de awd waren. Door je foto,s krijg ik de kriebels......

    BeantwoordenVerwijderen
  19. HOI bas
    wat een geluk voor jou dat ze net over het kanaal sprongen mooie serie.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Muy buena la serie, como siempre estupendas
    Un saludo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. haha die laatste

    leuk als je ze zo in het wild kan tegenkomen
    hier zie ik ze enkel in het park

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat geniet ik toch van die wandelingen met jouw door je natuurgebied! Dat kan nooit stuk. Alleen het zien van die dieren geeft me een warm hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik zag je bericht over de vossen en heb je blog nu bekeken. Prachtige series van die vossen en ook van de reeen.
    Mooi gedaan.
    Ik meldmij aan als volger
    groet

    peter van de beek
    www.vogelskijkenmetpeter.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat gaaf zeg die springende damhertjes, echt leuk. Ook je vossenserie is super, net als de nieuwe kopfoto van de blog!

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wonderful shots of all the deer...and the little fawns!!

    my favorite shot is the little one behind the branches!! and then the next shot of the old weathered & holey wood...love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Alweer een prachtige serie waarvan wij ook van mogen meegenieten Bas.groetjes wim

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik kan me haast niet voorstellen dat ik zo op achter loop met je blogs Bas, maar kennelijk toch wel! Deze had ik ook nog niet gezien/gelezen en wat mooi om deze te zien. Ik kan me deze wandeling helemaal voorstellen. Prachtig zoals je de springende hertjes hebt weten vast te leggen en wat leuk dat je net op het juiste moment daar was :-)

    BeantwoordenVerwijderen