02 januari 2013

blijdorp.

ja wij hadden nog twee gratis kaartjes maar die dreigden te  
verlopen,maar als je dit gezichtje ziet dan ga je toch al.


nou was het vanmorgen wasdag alleen er waren geen handdoeken,dan zomaar. 


en gelijk even langs de schoonheidssalon wat kleinigheidjes wegwerken. 


en de panda was ook thuis en had er zin in. 


er was nog een leuke vakantiewoning te huur.even thuis over hebben. 


volgens mij had hij een blauwtje gelopen. 

wachten jullie maar tot ik buiten ben,dan zal je eens wat zien.

duiken jongens van hem worden wij niet wijzer.


nou hebben wij geen politieke voorkeuren ofzo hoor maar wij zijn nou
eenmaal niet anders. 

over mij durf jij niets te schrijven jochie want ik ben zo bij je.

38 opmerkingen:

  1. Mooie serie heb je gemaakt Bas, goed dat je de kaartjes niet hebt laten verlopen. Zou toch ook jammer zijn.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto,s van een dagje dierentuin met een leuke tekst..groetjes wim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die vrijkaartjes hebben je toch maar weer een leuk blogje opgeleverd.
    Goed om in deze tijd nog wat kleur te kunnen scoren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat koppie van het aapje, wat een schatje.
    Gelukkig dat je de kaartjes niet hebt laten verlopen, zonde toch.
    Jullie een gezellige dag en hier een kleurrijke rapportage waar ik nu ook van kan genieten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk toch zo'n dagje naar de dierentuin. Dat biedt altijd mogelijkheden tot mooie foto's.
    Gr Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whaahaaaa .. heerlijke spreekbuis ben jij voor deze dieren, bas! :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaja Bas zo zie je het niet in de polder. Hahaha die schoen bovenaan, is vast van Nemo....Erg leuk om te zien Bas...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks for your regular comments on my blog, but I told you I can't read them and I have no time to have them translated.
    I make the effort to write my articles in French AND English for everyone to understand and I have mentioned in the "comment window" to please write comments in one of these languages. Please be understanding.
    Nice series of pictures!
    Cheers!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige serie foto Bas, het is altijd genieten in een dierentuin vind ik.
    Jij hebt ook goed gebruik van gemaakt.
    Ik wens je een geweldig nieuw fotojaar toe.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig Nieuwjaar
    Dank je wel voor je berichtjes,

    zo blij als jij dieren laat spreken bas, zo blij hoop ik dat ze zijn:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. In mijn jonge jaren vlak bij gewoond. Leuk om weer even terug te zien. Altijd zonde om zulke kaartjes te laten verlopen voor een gezellig dagje uit.

    gr Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt ervan genoten Bas, dat merk ik aan je foto's :-)
    en je laat de dieren mooi spreken...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De close-up van de flamingo is super, heel, leuke serie....Agnès

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoe leuk zou het zijn geweest als de duikende papegaaien eens even tegelijkertijd , en op het moment dat jij afdrukte, een kakkie gedaan hadden. Ik denk het er bij. Heerlijk hè...fotograferen in de dierentuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel knappe close-up van de flamingo! Een beteuterd aapje en al die kleurrijke dieren, dan ga je absoluut kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een dagje dierentuin ?
    Ja gezellig!
    Je hebt er wel wat moois van gemaakt.
    Zeer mooie serie.
    De beste wensen van eilandstaete.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt er weer een mooi verhaal van gemaakt, Bas. Leuke reportage. En wat een snoepje op die eerste foto. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Animals and birds, they are wonderful.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk Bas, als ik foto`s uit Blijdorp zie denk ik "wil ik ook weer eens naartoe".
    Zijn er in de winter veel dieren buiten?
    Ik denk dat ik wacht tot Maart ofzo, is het ook wat langer licht.
    Jij hebt ervan genoten zie ik en leuke foto`s gemaakt.

    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fantastic series! I really love the giraffe!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha, jullie zijn toch naar Blijdorp geweest Ik ga binnenkort ook een keertje (de schoolvakanties zijn weer voorbij, dan is er weer rust)...

    enne, die das ....dat is de kleine panda, een van mijn favorieten daar in blijdorp.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuke reeks
    dat eerste kopje, ja daar smelt je van

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou daar hebben jullie goed aan gedaan om die kaartjes nog even te benutten.
    Het heeft een mooie serie foto's opgeleverd die je weer fraai aan elkaar hebt gekletst. Mooie blog!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Great captures!
    Thanks for sharing. And thanks for visiting (sorry for coming so late!) and taking the time to comment!
    Wishing you the most wonderful 2013!

    ***
    Have a nice weekend****

    ____8888___88888888___8888
    ___888888_B_O_N_N_E_888888
    ___8888888888_E_T_8888888888
    ___8888_H_E_U_R_E_U_S_E_888
    ____888888_A_N_N_É_E_88888
    _____888888_2_0_1_3_888888
    _______8888888888888888
    _________888888888888
    ______________**
    ____####______**______####
    ___#######____**____#######
    ____#######___**___#######
    ______######__**__######
    ________#####_**_#####
    __________####**####

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Coby en Bas
    Wat een mooie bloemlezing vanuit Blijdorp.
    Dat kaartje was zeker de moeite waard.
    Groeten Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ohw... heerlijk Bas :-) Ik voel me na een bezoek aan jou blog altijd weer een stuk lekkerder. Nu ook weer want je niet alleen je foto's zijn weer super (heel mooi dat je die kaartjes had), maar ook je bijschriften.
    Ik was hier ook echt even aan toe. Die wasdag en die vakantie woning hahahahaha...,Dank je wel Bas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Vergeet ik helemaal te zeggen dat ik je schoen in de kopfoto super vind. Had hem al in je blog gezien maar zo komt ie nog beter uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fotografías excelentes, realmente muy buenas todas las capturas!! Saludos desde Argentina.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gelukkig dat je even gegaan bent, blijft altijd een leuke bezigheid om geen hekwerken op de kiek te krijgen. Heel goed gedaan.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  30. die kleurige bundel papegaaienveren tussen het mos en 't hek vind ik een topper

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gelukkig dat je bent gegaan, je hebt er een mooie serie weten te maken! Ha en dat vakantiehuisje, WOW!

    Groetjes Cristien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Una gran entrada, unas grades fotos
    Un abrazo

    BeantwoordenVerwijderen
  33. oh wow!! such gorgeous pictures!! i can't tell you which is my favorite because they are all superb!!
    ok...i LOVE the little monkey, the panda...the vulture...the parrots!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Piękne zdjęcia. Uwielbiam flamingi. Pozdrawiam.
    Mooie foto's. Ik hou van flamingo's. Yours.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beautiful photos of the different animals. So cute !

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ooooooh, wat prachtig zeg de bovenste foto...fantastisch...ben jaloers...Agnès

    BeantwoordenVerwijderen