25 oktober 2012

niet te filmen....


ja nog een log van die zelfde zaterdag met Ghita als gids
 in de A.W.D nou dat was geen straf hoor. 


hier verwacht je natuurlijk heel veel vogels maar nee alleen de wind. 

nou denk je  dat wij alleen aan het zoeken waren.


en dan soms draai je je even om en dan geniet je enorm van de natuur 

ik hoopte dat hij zou gaan vissen of zwemmen,maar ik besef dat je ook te veel kan willen.

net waren we nog met ons drieèn ,waar zijn ze nou gebleven??

nou ze bekijken het maar ik zie ze straks wel weer.bij de Mac.D

hier waren de meeste ook met herfstvakantie.

ik zit hier goed ,jullie zien mij toch niet.

jammer dat het somber weer was maar op een enkel spatje na bleef het toch nog droog.

maar het was natuurlijk heerlijk weer om te wandelen,en van de herfst te genieten.

helemaal zonder herten kan natuurlijk niet,dan kijken ze mij de volgende keer er zeker op aan.

Hij vind het wel welletjes

33 opmerkingen:

  1. ademloos mooi bas, wat je laat zien,
    ik wandel met je me e, en hou mijn adem in:-)

    mooi man...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedenavond Bas en Cobie

    Bedankt voor de leuke reactie op mijn blog.

    Ik zie dat jullie fraaie opnames in de AWD hebben kunnen maken,de vossen foto met reflecties in het water vind ik heel erg goed.....maar de overige mogen er ook zijn hoor.

    Groet, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Stiefbeen
    Ja..met Ghita als gids is het al snel een gezellige dag.. En ze weet de rustige plekjes in de AWD wel te vinden..Prachtig de vosjes en de Aalscholverskolonie ..ook de vechtende herten in je vorige log zijn super.
    Best wel veel gelopen zo te zien
    Groetjes Henk en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Bas er zijn foto,s bij om zo in te lijsten,alweer een schitterende serie..groetjes wim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bardzo ciekawie opisane spotkanie z zwierzętami i świetne zdjęcia. Pozdrawiam.
    Zeer interessant beschreef de ontmoeting met dieren en prachtige foto's. Yours

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondanks dat het weer grauw en grijs is... Zijn de foto's toch mooi kleurrijk geworden.
    Een heerlijke wandeling met veel moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent wel goed in het spotten van vosjes in het wild. Mooie foto's.

    Groetjes,
    Filip

    BeantwoordenVerwijderen
  8. See you have autumncolours too, and the fox- and deerpictures were great!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op vossenjacht geweest Bas! Wel een zeer geslaagde jacht dacht ik zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heb je geluk gehad , zo van dichtbij een vos te zien . je moet wel een pracht van een natuurgebied wonen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou je kan niet zeggen dat je geen geslaagde dag had, Bas. Vossen, herten, wat wil je nog meer. Een beetje zon misschien...... Mooi verslag van een geslaagde dag. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aan de foto's te zien Bas hadden jullie beslist geen saaie dag. Eigenlijk te veel voor één dag :-)
    Voor herhaling vatbaar !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Discovering such views is giving much joy, fantastic fox. I am greeting

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog een serie van die zaterdag. Het zijn ook mooie foto's die goed weergeven hoe het die dag was, inclusief het sombere weer.
    Jullie hebben er twee blogs aan overgehouden, ik vooral een leuke dag en 1 bronstfoto (en misschien nog een paar vossen en landschapjes, maar daar houdt het bij mij op).
    Leuke teksten heb je erbij gezet. (de vos die naar de MacD. gaat, zou je haast wel denken met al die snacks die ze aangeboden krijgen.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een vos laat zich niet snel vang, ook niet met een camera!!
    Je hebt het geluk aan je zijde gehad.
    Hele mooie serie.
    gr.
    Ton

    BeantwoordenVerwijderen
  16. verbluffende beelden van een vos...

    de A.W.D. moet wel een schitterend natuurgebied zijn

    je kan er blijven naar kijken

    fijn weekend gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie plaatjes weer, het blijft prachtig, die vossen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig dat je de vos ook hebt gezien en gevangen met je lens Bas. Mooi om te zien en zeker in het echie natuurlijk.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De foto met de herten tussen de kale zwarte boompjes heeft een leuk bijzonder effect.
    Zo'n dag smaakt vast naar meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful images!! I love the reflection of the fox!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mijn ogen rollen bijna uit mijn kas, bas! :-))

    ongelooflijk hoe rustig die vos blijft, met jullie in zijn nabijheid!!

    dit zijn niet te evenaren foto's!!

    mijn felicitaties! :-))

    fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jullie hebben een mooie dag in de AWD doorgebracht en bovendien veel gezien. De herfst heeft zijn charmes, een ontmoeting met een vos ook. De foto van de vos die weerspiegeld wordt in het water springt er voor mij uit.
    Prettig weekend, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtig gebied de AWD en dat heb jij ook mogen ervaren. toch leuk als de vossen zich even laten zien.
    groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nog zo'n mooie blog van de AWD, jullie hadden een prima gids in de persoon van Ghita, dat is duidelijk.
    Mooie foto's en de van jouw bekende leuke begeleidende teksten.
    Foto9 van de Vos vind ik de topper van de serie, prachtige foto.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wonderful photos from the fox and the deer and the autumn in the AWD. I love the portrait of the fox and the reflection in the water. Great !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Bas,

    ook dit is een heerlijk blog van de AWD en ik ben best wel beetje stiekum jaloers. Je hebt die vos er weer prachtig op staan.

    Ik heb ooit maar 1 keer een vos gezien daar en die boomstam of eilandjes in het water met al die vogels heb ik ook nog nooit gezien. Ik loop kennelijk altijd de verkeerde kant op.
    Echt heerlijke serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hai Bas,

    Je laatste 2 series zijn prachtig. Zowel de vossen als de damherten staan er machtig mooi op.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi, vooral de vos met de weerkaatsing in het water.

    groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een topdag Bas ! je hebt echt wel geluk gehad met die vos... zoiets meemaken als natuurliefhebber, fotograaf; dat moet toch super zijn ?

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lovely images! It must be wonderful to take walks and capture nature like this.

    BeantwoordenVerwijderen