07 oktober 2012

groot koninkrijk bij avond.


heerlijk een avondwandeling samen in alle rust,nouja het was wel een beetje erg rustg. 



je zag de avond vallen,ik zei nog tegen cobie,kijk uit hij valt.maar toen moest ik
 ineens bukken,raar hoor hoe vrouwen ineens kunnen reageren. 


we liepen achter het dijkje en moesten goed kijken waar we liepen anders namen
we voor een paar jaar mest voor de tuin mee. 



heerlijk hier samen op een bankje heel de wereld voor ons samen,geloof me
 je voelt je jaren jonger,dat zouden jullie ook eens moeten doen,het
 is de goedkoopste terapie ,een avondje natuursnuiven. 
 

2 opmerkingen:

  1. Helemaal geen opmerkingen hier???!!!??? Hoe kan dat nou weer.

    Maar je begrijpt al waar ik voor gevallen ben Bas, juist... die laatste 2 foto's. Wat mooi die lucht! Echt super.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. is er een probleem met je blog Bas ?
    ik merk ineens dat er veel opmerkingen zijn verdwenen...

    BeantwoordenVerwijderen