27 juli 2012

ochtendstond heeft goud in de mond....

heerlijk s,morgens zo de polder in te fietsen,ja het is vroeg.

hij kwam heel snel op ,ik had geen half uur later moeten wezen.

de lucht werd steeds warmer van kleur net of de grote schilder bezig was


dit was gisteren nog achtergelaten.

een onverwachte meevaller wel ver weg maar ik ben hier heel blij mee.

en of het niet opkon nog èèn heerlijke momenten zijn dit toch.

voor het mooi was de afstand te ver ,maar toch.

zeg maar dag met je handje


11 opmerkingen:

  1. Zo, je was er al vroeg bij vandaag, Bas. Maar dat heeft je wel weer een mooie serie opgeleverd met die buizerd als fraaie uitsmijter. Een buizerd was mij gisteren net te snel af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi blog, Bas. Je moet wel erg vroeg uit de veren geweest zijn, maar het was de moeite meer dan waard. En dan tot slot ook nog die fantastische meevaller. Echt geweldig, hoor. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel heel mooi zo vroeg in de morgen Bas. Prachtige sfeertje heb je zo gevangen.
    En dan de buizerd nog zien, genieten toch.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was wel erg vroeg op, maar als je mooie plaatjes van de zonsopkomst wil maken dan moet je ook wel vroeg uit de veren. Je hebt weer een mooie zonsopgang weten te vangen.

    Ik hou enorm van luchten, maar dat weet je waarschijnlijk al. Ik had gisteren een ondergang maar moet deze nog plaatsen hoor.

    Je Buizerd is een welkom geschenk zo op dat paaltje! Je moet het maar net treffen.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Bas
    Ja de morgenstond heeft voor jou letterlijk goud in de mond. Jammer dat de buizerd te ver was, maar je hebt hem toch nog weten te fotograferen.
    Groeten Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig om zo de zonsopkomst mee te maken, je moet er vroeg voor op, maar dan heb je ook wat.
    De buizerds, ja dat zijn de ontmoetingen waar je als fotograaf van droomt.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love the sunrise and the ever lasting Buzzard, superb.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het vroege opstaan werd dus rijkelijk beloond, prachtige opnames ! En dan ook nog zo'n dikke Buizerd voor de lens krijgen, jouw dag kan niet meer stuk lijkt mij.

    gr. Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik fietste vanmorgen vroeg een rode stralende bal tegemoet. Die vroege uurtjes zijn vaak heel bijzonder qua sfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja, een grote schilder was bezig!

    maar ..

    ook een groot fotograaf! :-))

    fijn weekend, bas!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Bas een mooie blog laat je hier zien.
    Prachtig die zonsopgang met heerlijke warme kleuren.
    En de Buizerd, ja inderdaad ver weg, maar ik kan me voorstellen dat je ze toch wil laten zien, altijd een mooi
    schouwspel zo'n fraaie roofvogel.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen