09 juli 2012

natuur????nou en!!!!!

ackerdijkseplassen een natuurgebied bij mij om de hoek ingeklemd door een luchthaven
en aan de andere kant oprukkend delft en aangenzende gemeentes.hoelang
blijven we hier af .

zulke gebieden moeten we toch koesteren

en kunnen doorgeven

heel jammer dat ik te laat was om dit hele proses van oogsten niet mee te maken maar de oogst is
 hier weer binnen en nog ouderwets niet op van die megaballen.

je ziet ook steeds meer variaties in mode

de reiger hield mij goed in de gaten elke stap die ik dichterbij kwam ging hij verder weg.

zo,n huisje middenin de polder ,nou ik hoefde geen moment na te denken

de afstand was veelste groot maar ik moest hem er toch bij hebben.

ja en ik heb nog maar een gedeelte in beeld maar het is een geweldig gebied

je ziet ze overal maar toch volgens mij dacht hij je ziet mij toch niet.


het is natuurlijk heerlijk wegkruipertje spelen hier.


het was melkenstijd volgens hen dus in file naar de stal.

ja en een molen doet het altijd wel hij stond ook mooi verscholen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten