14 juli 2012

je vergeet hier zelfs de tijd.


zo rustig was het deze morgen (donderdag 12) de enige fotograaf(blogger die wij tegen
kwamen was Ghita en dat was heel leuk.hopelijk mogen we een keer met
haar mee zij kent het hele gebied op haar duimpje en dat kan alleen maar leerzaam zijn.


waarom zou ik op staan.? hen ken ik geloof ik wel eer dat zij bij mij zijn nou
 dan ben ik hem allang gepeerd hoor.


je ziet ze denken,wat motten die hier die horen hier helemaal niet te komen


tja het word echt tussen de bomen door foto,s proberen te nemen,dichtbij wil vanmorgen niet
lukken,maar dit heeft ook wel wat.

deze proberen hem heel zachtjes te smeren.


maar toch nog even op de foto willen als je jong bent dan heb je dat nog dan ga je er
soms nog heel mooi van blozen.

nee toch he zijn hen het weer.daar kom je ook nooit vanaf.


nee ma het loopt zo,n vaart niet die laten ons wel met rust


dit staat simbool voor de rust deze dag je kwam heel af en toe een hardloopster tegen en dat was het dan


ja dit is voor geoefende fotografen natuurlijk een lachertje maar ik sprong een gat in de lucht
 mijn eerste ijsvogel.jippie dat moet ik iedere keer iets gaan verbeteren en als er dan ook nog
een zonnetje bij zou willen komen dan moet het zeker een keertje gaan lukken.

en zeg nou zelf fink gecropt natuurlijk lijkt het toch al wat.


dit lijkt wel de vergadering der gelovigen,niemand is het met iemand eens en toegeven homaar.


als er ook maar eentje opvliegd dan zijn de rapen gaar.


dit zijn uitgetredenen die kijken en beoordelen alles van een grote veilige afstand.


zo was het dan sloeg alles weer dicht en voelde je een dreigend druppeltje en dan brak hij weer open

wat is er heerlijker dan jong zijn en in het water mogen spelen.


ja onderhoud moet hier ook gepleegd worden,wat mij wel opvalt is dat hier met heel modern en
nieuw materiaal gewerkt word en met heel veel vrijwilligers.

ja en denk niet dat je alleen bent ,want je word overal vandaan goed in de gaten gehouden.


en deze bleef kijken of wij wel echt weggingen anders zou hij het wel even gaan melden .

1 opmerking:

  1. Hoi Bas

    Het is iedere keer weer leuk om wat oudere opnames van jou hand te kunnen bekijken...... Het ijsvogeltje mag dan wel niet scherp vastgelegd zijn, maar ik zou met zo'n plaat ook al blij zijn....het is mij nog niet eerder gelukt.
    Weet je nog waar je deze genomen het ?


    Groetjes en een fijn weekend gewenst, Joop

    BeantwoordenVerwijderen