19 juni 2012

als de zon maar even.......

heerlijk vanmorgen even op de fiets gewoon in de buurt

het ene is wat exclusiever als het andere maar het is toch allemaal mooi als je er maar
 even voor neemt.

het kost moeite maar even de adem inhouden.

ja iedere fase van het leven heeft toch ook charme als we er voor open staan.

helemaal alleen maar niet in een hoekje gekropen maar gewoon hier sta ik en ik ben paars.

ja ze krimpen haast in elkaar zo van tja wij kunnen er ook niks aan doen ,maar wij zijn
nou eenmaal oranje.

ieder vogeltje zingt zoals hij gebekt is.

dit vind ik altijd een dankbare plant een klein beetje aandacht en hij blijft gaan.

jammer dat hier toch wel aardig wat wind stond

je kon blijven wachten tot je een ons woog maar ze bleven wiegen.

voor een inkijkje moest ik maar even op de grond gaan liggen,waarop een voorbijgangster vroeg
.gaat het niet goed?nou had ik in dit geval graag mond op mond beademing gekregen
,maar ja je kan niet alles hebben..


ik geef je een roosje mijn roosje,maar de jonge dame stond al een eindje verder met haar vriend.

maar ze staan hier goed ,mooi te wezen voor iedereen die daar even stil van wilt genieten.

zon o zon kom morgen en overmorgen weer dan kunnen er nog meer mensen van jou genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten